Навколо весільних суконь українських дизайнерів довгий час точилися запеклі суперечки щодо якості та престижу. Чому хтось вважає їх прекрасними зразками моди, а для когось вони залишилися товаром другого сорту? Спробуємо дати відповіді на ці запитання.

Історія успіху

Так склалося, що українські дизайнери весільних суконь довго залишалися в тіні своїх закордонних колег. І тільки на початку двохтисячних років з'явилися яскраві українські імена, які асоціюються зі світом високої моди. На жаль, навіть після того, як українські бренди завоювали прихильність закордонних партнерів, ставлення до продукту українського походження було неоднозначним. А все через те, що поряд зі знаменитими українськими дизайнерами свою діяльність вели люди, які просто копіювали роботи модельєрів, виготовляючи сукні з матеріалів не найкращої якості. Довгі роки добросовісні виробники вели боротьбу зі своїми запеклими ворогами. Нарешті, підприємства, які були так званими копіювальними машинами просто не витримали конкуренції і позакривали свої справи. Однак, за українськими виробниками закріпився шлейф їхніх невдач, які негативно вплинули на діяльність вітчизняних брендів. І тільки щоденною працею та власними зусиллями можна було повернути собі добре ім'я невеликого, але якісного виробництва. З часом довіра європейців зростала, а з нею розширювалися українські цехи. І зараз говорити, що українці шиють неякісний продукт – просто величезний обман. Це застарілий стереотип, яким керуються необізнані люди. Якби вони мали рацію, то товар з України не розкуповувався б в усьому світі.

Особливості бізнес політики

Українські дизайнери весільних суконь у величезній грі під назвою «Весільний бізнес» зробили ставку на якість та унікальність. І це рішення було абсолютно вірним. Ще кілька років назад у їхніх колекціях можна було знайти уже не копіювання, але деяке наслідування європейських конкурентів. Але тепер українські творці стилю обирають власні шляхи досягнення досконалості, що допомагає їм виділятися на фоні десятків брендів. Якість та унікальність безсумнівна. Але для клієнта велику роль грає і ціна. І саме через відсутність завищення вартості українці проклали собі дорогу в Європу та СНГ. Адже, як кажуть «навіщо платити більше?...» Товар відмінної якості, який вирізняється красою та актуальністю і не вартує космічної суми завоював довіру в усьому світі. А Ви ще сумніваєтеся в ньому?...