Статті та новини весільної моди від WellesMir

У професійному середовищі виробників весільних суконь існує неписана класифікація продукції. Якщо нею керуватися, то усе вбрання можна розділити на сукні середнього цінового сегмента, високого цінового сегмента та продукцію еліт класу. Помилково вважати, що еліт – означає надто дорогий товар. Так, якісні сукні не дешеві, але вони не обов'язково повинні коштувати тисячі доларів.

Зовнішній вигляд

У кожної леді свої уявлення про красу. Але елітні весільні сукні повинні відповідати певним критеріям. По-перше, товар повинен виглядати актуально, тобто не суперечити модним тенденціям, які завоювали популярність на час покупки. Тому, коли продавці, вживаючи фразу «розпродаж елітних весільних суконь», обманюють або себе, або споживача. Еліт - це сучасна мода, а не продукція з поза минулої колекції. Не ведіться на маркетингові прийоми. Обирайте тільки найкраще! Разом з тим, синтезуючи актуальні тенденції дизайнер елітних суконь повинен відмовитися від копіювання своїх колег. Адже ми зараз говоримо про унікальність, яка повинна бути присутньою у продукції найвищого класу.

Різниця у якості

Елітна сукня повинна складатися з найкращих матеріалів. Це стосується не тільки дорогого мережива для декорування, а й навіть підкладочної тканини. Кожен шов, кожна непомітна бусинка та маленький ґудзичок повинні відповідати статусу. І ще дещо про бусинки. Надмірне каміння та блиск – це не завжди показник шику. Інколи – це свідчення відсутності хорошого смаку. Тому краще не плутати ці поняття. Вибір фурнітури повинен бути таким же прискіпливим, як і вибір тканини. Адже наявність єдиної неідеальної деталі може перекреслити всі попередні старання. Якщо при примірці корсет сукні морщиться та взагалі погано лягає, то краще забути про це вбрання. І хто б там що не казав: розгладиться, ляже, випрямиться. Не випрямиться! Примірка для того і придумана, щоб побачити як саме буде виглядати дівчина у день весілля. Тому не тіште себе ілюзіями.

Брендовий авторитет

Важко посперечатися з тим, що не розрекламовані бренди можуть шити не гірші речі, ніж акули сучасного бізнесу. Але якщо ми говоримо не просто про хороші сукні, а про елітні, то виробник такого вбрання повинен мати величезну довіру серед споживачів. І це не для того, щоб похизуватися перед подругами. Просто покупець повинен бути впевненим у якості не тільки завдяки своїм комфортним відчуттям, а й через авторитетність бренду.